Najnowsze Wpisy

Nic Komentarze (6)
14. września 2003 21:17:00
linkologia.pl spis.pl

Nie wiem po co yu znowu coś pisze,...?? la e jak juz wszedłem i jeszcze opamiętam hasło..a to niech coś napisz...ale co??Jedyne co dzisiaj co moge napisać to ..to że piłem dziś od 14 do 20...i tak cały dzien minął.....W red dragonie...potem w barze cracovi póżniej na osiedlu i pod blokiem...heh dzień jak co dzięn...

 

The End

borix : :

Koniec Bloga.... Komentarze (8)
30. sierpnia 2003 01:59:00
linkologia.pl spis.pl

Z powodu braku jakichkolwiek ciekawych i nowych...wątków mogących wzbogacić mojego Bloga...oraz...niemocy odnalezienia sensu pisania tego pamiętniczka postanawim zamknąć go...Pozaty mało kto tu zagląda....

smutno mi...:>

Ja tu zajrze za 20 lat !

Jak chcecie się pobawić moim Blogiem to oto moje dane

login:

Hasło:

borix : :

linkologia.pl spis.pl

Dzień jak codzień..nudny, ale żyć tzreba.Dzisiaj miało być tak pieknie...ale rano odczułem na własnej skórze wolne działanie urzędników.(ponad 2 godziny w kolejce po dowód)...Na zakrzówku (kiamieniołom zalany wodom) nie było wszystkich..nawet nie miałem siły przepłynąć 50m.Wizyta siostry utwierdziła mnie w przekonaniu że nie mam nic...a nawet mnie nie ucieszyła..:( Jedynie miło sobie pogawędziłem dzisiaj z kolegami...

KURWA!!!!! kiedyś myślałem że moge wszystko...a teraz ni huja dopada mnie agonia intelektualna...jak ja rozpoczne szkołe..?? a co z marzeniami o Maibachu,..albo wypasionym Merolu....jak sie nie odetkam...to skończe jako delikatesowy bezrobotny sęp.A przecież kiedyś  mogłem wszystko..:(  .. nara

borix : :

CO O TYM SĄDZICIE?? Komentarze (4)
23. sierpnia 2003 23:39:00
linkologia.pl spis.pl

"Szkoło ukradłaś Mi młodość....oddaj marzenia"

borix : :

...> Komentarze (0)
23. sierpnia 2003 23:13:00
linkologia.pl spis.pl

Siemacie...ehh zdarzyło mi się tak że usunąłem ostatnią notke bo wszedłem w spór z jednym z blogowiczoof na temat jej autentyczności. papa

borix : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293012345

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

zakochany-kfiatushek | neti | patol10 | ufo16 | popreg | Mailing